Ehm…healing?!

SENDING YOULOVE & LIGHT

Sinds een tijdje mag ik healing geven aan mensen. Iets wat heel dichtbij mij staat en wat ik altijd al heb gedaan met zowel mijn handen als mijn woorden. Toch vond ik het spannend om neer te zetten, want ik was bang om zweverig gevonden te worden. Gek genoeg krijg ik nu veel aanvragen en wandel ik met mijn massagetafel van het ene naar andere huis. Ik zie en voel mooie onbeschrijfelijke dingen gebeuren. Elke keer als ik mensen onder mijn handen krijg, raak ik overspoelt met diepe dankbaarheid en een enorme warme kracht uit mijn handen vloeien. Ik, mijn lichaam en geest, doet er niet meer toe bij healing sessies…ik word overgenomen door de krachtige liefdevolle en helende energie wat ik door mag geven. Ik heb inmiddels een eigen ‘pakketje’ healing ontwikkeld wat klopt voor mij: een combi van diverse energieën en technieken.

Om deze healing te kunnen geven, moet ik stevig met beide benen op de grond staan. Tijdens sessies ben ik alert en maak ik contact met je ziel. Ik houd een dialoog met je ziel en richt me op je verlangens en blokkades die verlangens in de weg staan om te manifesteren. Als je er klaar voor bent en je hart openzet voor datgene waar je naar verlangt, dan krijg je een boost om ‘te gaan’. En terwijl ik dit nu opschrijf, word ik weer diep geraakt en ben ik dankbaar dat ik dit mag doen. Mijn intentie van dit stukje schrijven is om mensen op te de hoogte te brengen van wat mijn healing/Reiki voor je kan betekenen als dit (nog) onbekend terrein is voor je. Ik zou het van de daken willen schreeuwen: “mensen kom eens uit je ratio en ervaar deze prachtige energie, die altijd tot je beschikking staat!” of “doe eens gek, doe eens een healing!”

De feedback die ik krijg is dat mensen zich ontzettend ontspannen voelen, ondanks dat ze het op voorhand best spannend vonden. Ze ervaren een diep gevoel van geborgenheid en liefdevolle energie stromen, die ze makkelijk kunnen ontvangen maar sinds tijden niet zo diep hebben gevoeld. Ook hoor ik dat mensen, na de sessie, gaan nadenken over hun verlangens, passie en motieven in hun leven. Hier begint een innerlijke reis naar geluk en voldoening.

Ook bij kinderen ervaar ik hoe moeiteloos ze de energie ontvangen en daarna heel wijs hun eigen belemmeringen oprakelen en ermee aan de slag gaan. Ik realiseer me nu nog meer, hoe wijs onze kinderen zijn en heel makkelijk kunnen graven in hun angsten, belemmeringen…moeiteloos en zonder oordeel, alsof ze weten dat dat stukje eigenlijk niet van hunzelf is! Ze kunnen er gemakkelijk vanaf een afstand naar kijken en komen snel met een eigen oplossing. Ze staan ook dicht bij hun passie en verlangens…iets waar wij volwassenen nog heel veel van kunnen leren!

Ben je benieuwd naar mijn sessies, kijk op www.senselifecoaching.nl

Ik stuur je liefde & Licht,

Claudia

 

Geef een reactie

