Mijn droom wordt een plan…

dromen, 2016, manifestatie,

Plannen voor 2016!

Het is even een tijdje stil geweest op mijn blog, maar door afstand creëer je weer wat meer ruimte en overzicht op bepaalde situaties. Afgelopen jaar is in alle opzichten een ‘doen’ jaar geweest voor mij. Er kwamen zoveel mooie dingen op mijn pad die ik heb aangepakt, maar daardoor ook een beetje het overzicht had verloren. Een vriendin van mij wees me erop, dat ik bij het maken van keuzes, me moest afvragen of ik er ‘echt blij’ van werd. Heerlijk dat ik ook coachende vriendinnen om me heen heb;-)
Dit heeft me weer helpen herinneren om meer ‘nee’ tegen dingen te zeggen, maar me ook vooral te richten op wat ik zelf wil.

Hierdoor kon ik wat dingen laten vallen en daardoor kwamen er bij mij ook duidelijke wensen ofwel dromen binnen. Dromen die in 2016 worden omgezet in plannen. Als ik mezelf hoor praten over dromen, dan lijkt het zover weg en niet realiseerbaar. Het voelt dan net of ik mijn dromen tekort doe. Als rode draad speelt altijd mijn creativiteit een grote rol. Ik vind het heerlijk om te creëren en te inspireren en het liefst samen met mensen. Ik wil dingen visueel maken en zie beelden ontstaan zodra ik mijn aandacht aan iets schenk. Ik kan niet wachten om mijn plannen uit te gaan voeren…

Ik hoop dat het jaar 2016 ook voor jou een inzichtelijk en magisch jaar wordt. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en liefdevol jaar vol inspiratie!

Veel liefs en wijsheid,
Claudia

 

Geef een reactie

