Een gelukkige muur

Gelukkige muur

Lang na zitten denken hoe ik het ‘kleinste kamertje van het huis’ kon opleuken met wat vrolijkheid en inspiratie.Op de toilet ben ik toch even heerlijk alleen en ervaar ik rust…stiekem blijf ik altijd even langer dan nodig in deze, kinderloze ruimte. Al tijden ben ik fan van het magazine Happinez: de kleuren, editorials en vooral de cover die me altijd mijn aandacht trekt in de winkels.

Opeens kreeg ik een ingeving om mijn kleine rustkamer te voorzien van vrolijkheid en inspiratie…een Happinez muur! Door mijn Happinez muurtje met mooie quotes en uitdagende vraagstukken, kom ik op leuke ideeën of kan ik heerlijk bij wegdromen. Daarnaast komen mijn kinderen en gasten altijd met interessante vragen na een toiletbezoek en dit resulteert weer in leuke gesprekken met elkaar….gelukkig met mijn muurtje!

Geef een reactie

