Favo receptje van de week!

2678132790_4614ac4e52

Gek op groente ben ik! Mooie kleuren en als ik en het eet, dan voel ik meteen gezond. Ik kan echt niet zonder groente. Als ik thuis patat maak, dan compenseer ik dat altijd met groente als bijgerecht…en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen;-)

Ingrediënten:

– Vleestomaten
– Courgette
– Aubergine
– Humus
– Balsamico
– Verse basilicum blaadjes
– Olijf olie
– Zeetzout

Verwarm de oven voor op 180 ºC en snijd de groenten in plakken van 1,5 cm dik en doe ze in een grote kom met een scheutje olijfolie en wat zout en peper. Leg de plakjes naast elkaar op een bakplaat. Bak ze 20–30 minuten in de oven, tot ze gaar en de randjes goudbruin zijn en keer ze halverwege om. Maak daarna stapeltjes van de groenten; tomaat, humus, courgette, humus, aubergine, klein dotje humus met daarop een takje basilicum blaadje. Besprenkel de torentjes met goede olijf olie en balsamico en verse peper…en voila een gezond en gezellig groente torentje!

Geef een reactie

